یه نور کوچولو

عزیز مامان

1392/2/11 22:06
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر این اولین نامه ای که برات می نویسم هر روز باهات کلی صحبت می کنم . از وقتی اومدی پیشمون یه زندگی جدید بهمون دادی. تا حالا این قدر مواظب خودم نبودم .

یه کم باهات دردودل کنم؟ ؟؟؟ دلم برای بابات خیلی تنگ شده. وقتی پیشمونه خیلی احساس امنیت می کنم. ولی ما با همدیگه باید حسابی مواظب خودمون باشیم تا وقتی بابایی برمی گرده پیشمون، حالمون خوب خوب باشه و بریم کلی خوش بگذرونیم.

عزیزز مادر الان تقریبا 12 هفتهته .فکر می کنم کلی مشغولی و سرت خیلی شلوغه . امروز روز مادره حس خیلی قشنگی امروز داشتم. یه حس جدید یه نقش جدید و تویی که عاشقتم دوست داریم عزیزم خیلیه خیلی

  قلبقلبماچقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس.
11 اردیبهشت 92 22:46
سلام همشهري خوبي .. انشالله ني ني نازت و صحيح و سالم به دنيا بياري
بابات
28 اردیبهشت 92 18:32
روزت مبارک که مامان شدی برام
مهدی
7 خرداد 92 16:07
همه روزا روز توه خاتونه مهربون مهدی